Tips Untuk Mengorat Awek

Sunday, October 28, 2012 | comments


Pertama sekali saya cadangkan tips ni untuk mamat-mamat yang single je, yang da berpunya tu jangan la gatal-gatal nak pi pikat awek, saya tahu kamu mata keranjang, haha, no hard feelings. :)

Nak mengorat awek pun ada caranya tau, bukan nak main terjah je terus, mesti ada skill baru awek tu cair. Haa, di sini ada beberapa contoh ayat-ayat untuk mengorat, korang praktikkan la k, selain tu berserah je la sama ada dapat ke tak. :)


1. excuse me, i baru lagi kat sini. boleh bagi direction camner nak pergi rumah u??

2. u tau tak? mata u ni sama color ngn porsche i.

3. senang citer camni lah ape kata u amik telefon i ni, nanti i kol u.

4. boleh x saya nak amik gambar sedari? nak tunjuk bukti kat kengkawan yg bidadari syurga betol2 dah menjelma

5. mintak maaf cik. boleh saya pinjam telefon cik kejap? emergency ni!. mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta,telefon dia cepat.

6. nombor i hilang lah, boleh i mintak nombor u?

7. helo, saya pencuri & saya saya kat sini sebab nak curi hati awak

8. i tak tau camner nak cakap…tapi i dah rasa u dah betol2 curi hati i.

9. sakit x bila jatuh dari syurga?

10. kalau lah u ni bugger baru kat mcdonalds, i akan panggil u, mcgorgeous!

11. i perasan yg u perasan i perhatikan u, u perasan x?

12. hai! nama saya right…Mr right.
     hai! saya MR right. ada org bagitau awak cari saya eh..?

13. awak x penat ker? sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dlm kepala saya.

14. hah, skrng saya dah ada depan awak, ape lagi 2 permintaaan awak?

15. hai! saya cuma nak cakap i rasa u awek paling cantik pernah saya nampak, jadi saya  
      belikan air ini untuk awak.
16. hai! suara dalam kepala saya asyik hasut i suruh i dekat & bercakap dgn u.

17. u tau x ape yg paling cambest dlm hidup u? i.

Share this article :

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger