Pecah Rekod! Pelacur Tertua di Seantero Dunia.

Friday, October 26, 2012 | comments



Mulai "bertugas" menjadi seorang pelacur sejak meletusnya Perang Dunia ke-2 setelah suami nenek ini tewas dalam pertempuran. Nenek yang bernama Milly Cooper ini menceritakan yang beliau sudah ditiduri oleh
lebih dari 3500 orang lelaki. Yang mencengangkan lagi ialah hingga di usianya yang senja ini,nenek ini masih aktif menerima pelanggan walau tidak seramai dikala muda dahulu. Dalam seminggu nenek Cooper masih menerima tempahan pelanggan dan para pelanggan itu usianya bervariasi antara 29 tahun hingga 92 tahun.

Saat ini beliau tinggal di Las Vegas Amerika Syarikat setelah berpindah dari rumahnya di London Timur. Sepanjang hidupnya,nenek ini pernah taubat untuk tidak menjadi seorang pelacur lagi dan tidak menerima sebarang pelanggan selama 5 tahun.Namun kerana ditinggalkan anak perempuannya dan pendapatan yang tidak menentu akhirnya nenek Cooper kembali ke pekerjaan yang pernah dilakukannya hingga kini.


Usia sudah senja namun nenek in masih belum bertaubat malah masih aktif menjadi pelacur.

Nenek Cooper pernah bertukar profesion dari seorang pelacur menjadi seorang ibu ayam yang memiliki dan mengelola rumah pelacuran dan saat itu juga dia menemukan pasangan hidup suaminya yang kedua seorang akauntan pada tahun 1955. Seperti yang diceritakan Daily Mail,nenek itu menceritakan bahawa saat ini dia memiliki anak buah seramai 10 orang pelacur muda yang bekerja di rumah pelacurannya.

Nenek ini berkata lagi walau sudah tua tetapi dia masih memiliki payudara yang berukuran besar walau tubuhnya sudah kurus kerontang. Hanya untuk pengetahuan, harga bayaran nenek Cooper untuk sesiapa yang membuat tempahan sekitar 800 Poundsterling atau sekitar RM 4800. Wow dasyat  juga untuk seorang tua bangka ini.Orang barat memang sangat pelik dan aneh kan?..

Share this article :

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger