Rahsia untuk dikejar awek cute

Thursday, October 25, 2012 | comments (6)

Assalamualaikum, Mesti ramai lelaki yang tertarik dengan entri ini kan? Ramai lelaki yang tertanya-tanya bagai mana nak membuat awek terkejar-kejarkan mereka..
Ini memang cara senang dan tersangatlah mudah untuk membuatkan awek mengejar korang..
Sebenarnya, setiap cara ada rahsianya. Jom, kita berkongsi rahsia bagaimana cara untuk membuat awek terkejar-kerjarkan kita!

Anda dah bersedia?


Rahsianya macam ni..

1. Pertama dekati awek yang korang nak tu..
2. Berikan senyuman yang indah lagi berkeyakinan..
3. Berikan tatapan kepada anak matanya..
4. Pegang tangannya..
5. AMBIL DOMPETNYA..
6. Dan.. Bawa lari dompetnya..

Mudah bukan? Dijamin dengan cara ini anda mungkin ‘dikejar’ oleh awek tersebut.. SELAMAT MENCUBA! Risiko tanggung sendiri tau! HAHAHAHA!


Share this article :

+ comments + 6 comments

October 26, 2012 at 12:48 AM

hahaha! lawak la weyh!

October 27, 2012 at 9:57 AM

konfem kene kejar dgn kasut haha

October 27, 2012 at 10:17 AM

hahaha..lawak memang lawak la mazeer

October 27, 2012 at 10:18 AM

ok lagi dengan kasut, silap-silap dia bawak satu kampung kejar. haha

April 16, 2013 at 9:44 PM

tak silap pasu bunga pulak kena baling ...

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger