Lawak Bagaimana Saya Dibuat?

Wednesday, October 24, 2012 | comments



Little Johnny bertanya:

-Ayah, bagaimana saya dilahirkan?

-Ah, anakku, saya kira satu hari anda akan perlu untuk mengetahui juga! 
Yah, begini ibu anda dan saya pertama kali bersama-sama di kamar chatting di MSN. 
Kemudian saya mengajak dating melalui e-mail dengan ibu anda dan kami bertemu di sebuah cyber kafe. 
Kami menyelinap ke sebuah ruangan terpencil, di mana ibu anda setuju untuk download dari hard drive ku.
Segera setelah aku sudah siap untuk meng-upload,
kami menemukan bahawa tidak salah satu dari kita telah menggunakan firewall, 
dan kerana itu terlalu terlambat untuk menekan tombol delete, 
sembilan bulan kemudian sembul kecil muncul dan berkata: You've got Male!





Share this article :

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger