Ketahui Rahsia Cinta Melalui Tapak Tangan

Saturday, October 27, 2012 | comments


Mungkin tak banyak yang tahu mengenai rahsia ni, termasuk la saya, so apa kata kita bongkar melalui pemeriksaan tapak tangan ni ok. Anda boleh check kat tangan sendiri ataupun tangan-tangan orang lain, jangan sampai kena tampar sudah :P




Anda boleh lihat gambar di atas di mana ada garisan-garisan halus di bawah sebelah kanan jari manis anda. Itu adalah dipanggil, garisan cinta. Garis-garis itu menunjukkan sama ada anda adalah seorang yang setia atau tidak, atau kisah cinta anda selalunya berjalan baik atau banyak dugaan.

1. Jika garis tersebut cuma ada satu, maknanya anda seorang yang setia, manakala jika garis itu ada dua ataupun tiga, maknanya, anda seorang yang suka menduakan atau mentigakan pasangan anda.

2. Jika garis tersebut lurus, maknanya, kisah cinta anda akan aman damai selama anda bersama pasangan, manakala jika garis itu berbengkok, maknanya kisah cinta anda akan punyai banyak ranjau dan dugaan.

Saya sendiri pun tidak pasti sama ada info ini sahih ataupun tidak, sama-samalah kita tentukan, yang penting akidah kita tak tergugat, wallahualam.



Share this article :

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger