Penyakit berjalan dalam tidur sambil sex?

Thursday, October 25, 2012 | comments




Cerita Benar!

Pada tahun 2004, pakar-pakar doktor seluruh dunia akhirnya berjaya menyelesaikan kes yang sangat jarang berlaku iaitu seorang wanita bersetubuh dengan orang lain dalam keadaan dia sedang tidur.

Pada waktu malam semasa tidur, seorang yang umurnya dalam pertengahan jagung dan beliau dari negara Australia, dalam keadaan beliau tidur, dia meninggalkan rumahnya dan bersetubuh dengan orang yang tidak dikenalinya. Tingkah laku ini berterusan selama berbulan-bulan dan wanita ini tidak ingat langsung aktiviti malam yang dia lakukan. Mengikut keterangan, dia berasa hairan kerana apabila beliau bangun dari tidurnya, terdapat banyak kondom bertaburan di sekitar rumah. Pada suatu ketika,  kawannya bangun dari tidur untuk mencari beliau yang telah hilang, semasa dijumpai, beliau ini sedang melakukan setubuhan.

Ketidakpercayaan adalah faktor utama dalam kes-kes seperti ini. Tetapi gabungan faktor ini, doktor yakin bahawa kes itu adalah satu fenomena penyakit tidur berjalan sebenar, termasuk kesusahan pasangan itu, dan penilaian klinikal mendalam. Dia berhenti keluar pada waktu malam selepas menerima kaunseling dari psikiatri. Tidak perlu menggunakan ubat-ubatan dadah seperti benzodiazepin, yang kadang-kadang digunakan untuk merawat penyakit tidur berjalan.
Share this article :

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger