Bayi Jelmaan Setan?

Saturday, November 3, 2012 | comments (1)


Seorang wanita Colombia mengakui, ilmu hitam dan roh jahat telah merasuki anak lelakinya yang masih bayi. Di usia yang masih satu bulan, bayi itu suda boleh berjalan seperti orang dewasa. Ana Feria Santos melahirkan anak lelakinya sebulan yang lalu, namun kegembiraan yang dirasakan Santos justeru berubah menjadi ketakutan kerana tingkah laku abnormal anaknya. Malahan bayi tersebut dikatakan jelmaan setan. Menurut Santos, bayi yang dilahirkannya suda boleh berdiri dan berjalan seperti orang dewasa walaupun umurnya baru empat bulan. Tingkah laku anak Santos mengingatkan kita semua dengan filem horor, The Omen. Jiran Santos, Lorica yakin, bayi kecil itu dirasuki roh jahat kerana boleh menghembuskan api.

Pengakuan itu diutarakannya setelah melihat adanya kesan di pakaian bayi itu, ang kelihatannya seperti habis dibakar. Kesan yang sama juga dapat disaksikan di sofa, yang sering diduduki bayi itu. Rumah Santos dilempar batu kerana jiran-jiran takut akan kelahiran bayi yang aneh itu. Meskipun demikian, Doktor sama sekali tidak percaya, bayi itu adalah jelmaan setan.Psikologi,pekerja sosial,pakar nutrisi dan peguam akan segera menyelidik kes itu. Kini, ada pula luka kebakaran pada tangan bayi itu.
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 13, 2013 at 6:24 PM

entahkan baby tu ada apa2 sakit ke yang sebabkan dia jadi camtu, dah dituduh anak setan pulak..sesama manusia senang2 ja jatuh hukum..budak yang bau lahir tu xda apa2 dosa pun lagi..mungkin dia dilahirkan kafir, tapi itu tak menjadikannya anak setan..kot2 di masa depan yang dianggap anak setan tu la yang akan dapat hidayah ALLAH. Who knows..dunia..dunia..

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. azripremium - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger